در بخش اول چهار مورد از سبزیجاتی که حاوی پروتئین هستن براتون گفتیم و حالا ادامه ی اون:

در بخش اول چهار مورد از سبزیجاتی که حاوی پروتئین هستن براتون گفتیم و حالا ادامه ی اون:
نخود فرنگی
عضوی از خانواده عدس هاست، نخود فرنگی و خانواده اش پر از پروتئین هستن، یک سرو نخود فرنگی ۸ گرم پروتئین داره (به اندازه پنیر سوییسی)

۸ منبع پروتئین که شما را غافلگیر می کنند (بخش دوم)

 

بلغور جو دو سر
یه فنجان بلغور جو دو سر حاوی ۶ گرم پروتئینه، درست به اندازه یه تخم مرغ! به جای اینکه صبح ساندویچ بخورین، یه کاسه بلغور جو دو سر آماده کنین تا از این فواید بهره مند بشین. اون پر از فیبر، آهن، و ویتامین B6 است، بلغور جو دو سر یکی از سالم ترین صبحونه هایی است که میتونین بخورین.

کشمش
هر فنجان کشمش حدود ۵ گرم پروتئین داره. یکی از روش هایی که میتونین فوایدش رو بیشتر کنین اینه که با کره بادام زمینی و کرفس مصرف کنین.

۸ منبع پروتئین که شما را غافلگیر می کنند (بخش دوم)

 

کلم کالی
درست مثل اسفناج فواید زیادی داره، یک فنجان از این سبزی فوق العاده حدود ۳ گرم پروتئین داره .

از دیگر منابع گیاهی پروتئین: توفو (۲۰ گرم) ، تمپه tempeh (41 گرم در هر فنجان)، لوبیا سیاه (۱۵ گرم) و شیر سویا (۱۱ گرم) و آجیل.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه