مدیتیشن: مدیتیشن ذهن شما رو آروم نگه می داره و در نتیجه فشار خون رو کاهش میده. در هر روز حدودا بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه مدیتیشن داشته باشین.

چگونه به طور طبیعی فشار خون را کاهش دهیم؟

مدیتیشن: مدیتیشن ذهن شما رو آروم نگه می داره و در نتیجه فشار خون رو کاهش میده. در هر روز حدودا بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه مدیتیشن داشته باشین.
خوب بخوابین: خوابیدن نیز ذهن شما رو آروم نگه میداره و شما عصبی یا هیجان زده نمیشین. در هر روز حدود ۸ تا ۱۰ ساعت بخوابین.
غذاهای شور کمتر بخورین: غذاهای شور یا پر نمک نخورین چون همونطور که میدونین، نمک فشار خونتون رو زیاد میکنه.
همیشه آروم باشین: هر زمان که شما چیزی رو در ذهنتون نگه میدارین و دچار شک و تردید میشین، فشار خون بالا میره بنابراین هر زمان که عصبی میشین و یا میخواین چیزی رو که نمیتونین به زبون بیارین،بگین، به اتاقی و یا فضای دیگه ای هیچ کس نباشه و شما تنها باشین، برین و اونجا داد بزنین و هرچه که میخواین بگین رو همونجا به زبون بیارین.

منبع: نوین زی

نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه