دیگه لازم نیست دست از غذا خوردن بردارین و رژیم های غذایی سخت رو امتحان کنین

برای کسانی که عاشق غذا خوردن هستن خبرای خوبی داریم! دیگه لازم نیست دست از غذا خوردن بردارین و رژیم های غذایی سخت رو امتحان کنین، به جای اینکار این ده غذای چربی سوز رو در رژیم غذاییتون جا بدین تا ببینین وزن اضافی تون از بین رفته و سالم تر میشین!

حبوبات
این دانه ها سرشار از پروتئین و فیبر هستن و به کاهش سطح قند خون و کنترل کلسترول کمک میکنن.

حبوبات

چای سبز
این نوشیدنی سم زدا و محبوب مخصوص کساییه که میخوان وزن کم کنن. هم آنتی اکسیدان داره و هم کاتچین که سرعت کالری سوزی رو به طور قابل توجهی بالا میبره.

کره بادام زمینی
کی گفته چربی فقط باعث میشه شکم بیارین؟ درسته که کره بادام زمینی چربی داره، اما این چربی ها خوبن و به کاهش وزن کمک میکنن. فقط مراقب مقدار مصرفتون باشین و البته کسانی که به بادام زمینی حساسیت دارن نمیتونن این گزینه رو امتحان کنن.

دوغ
دوغ رو جایگزین نوشیدنی های گازدار و پرکالری کنین. به خصوص توی تابستون یه انتخاب هوشمندانه است، چون حاوی پروبیوتیک، مواد مغذی ضروریه، و چربی و کالری کمی داره.

photo by Ukko for Wikipedia

غلات
دانه هایی مثل سورگوم، باجرا، ارزن و … به دلیل فیبرشون کلسترول رو کاهش داده و ترشحات صفرا رو تسهیل میکنن تا چربی های بیشتری سوزونده بشن.

روغن خردل
سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین های ضروریه، این روغن نسبت به روغن های دیگه حاوی اسیدچرب اشباع شده کمی است و برای قلب خوبه.

فلفل
فلفل برای سوخت و ساز بدن عالیه و به بدنتون کمک میکنه تا چربی های ناخواسته سوزونده بشه.

فلفل1

سبزیجات خام
سبزیجات خام حاوی آب زیادین و کالری کمی دارن. سبزیجات خام رو جایگزین میان وعده های سرخ شده کنین چون هم سالم تر هستن و هم خوشمزه تر.

قهوه
قهوه سوخت و ساز بدن رو زیاد کرده و کالری ها رو از بین میبره، البته باید از سرو شکر، خامه، و شکلات با قهوه صرف نظر کنین.

ماست
پروبیوتیک موجود در ماست جذب چربی ها رو در طول روند هضم کاهش میده.

ماست

منبع: نوین زی

Tweet این ۱۰ ماده غذایی چربی سوز را امتحان کرده اید؟ - تصویر 5
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه